Odaberi državu za dostavu paketa

Korpa

Tvoja korpa za kupovinu je prazna

FAQ - Često postavljana pitanja

FAQ - Često postavljana pitanja

Izbor proizvoda

Da li fotografisani proizvod na web stranici odgovara stvarnosti?
Sve fotografije proizvoda koje možeš pronaći na našoj web stranici dolaze direktno od proizvođača, tako da se definitivno podudaraju. Međutim, imaj na umu da fotografija prikazana na ekranu može imati drugačiju nijansu, a struktura korišćenog materijala može izgledati drugačije na fotografiji. Isporučena roba može imati i drugačiju verziju pakovanja.
Koja garancija važi za moju robu?
Standardno, dajemo garanciju od 2 godine. Ako postaneš član Muziker Smile, to je još jedna godina duže - odnosno 3 godine. Međutim, možeš produžiti garanciju za dodatne 1-3 godine direktno u korpi. Ova produžena garancija se ne odnosi na potrošni materijal, kvarljivu robu, neupakovanu, skoro novu ili oštećenu robu ili na takve nedostatke koje ne bismo prepoznali čak ni u slučaju standardne garancije. Više informacija možeš pronaći ovde: Produžena-garancija . Nemoj da zaboraviš da ako kupuješ kao firma, garantni rok je godinu dana.
Šta znači „otvorena roba“?
Oznaku „otvoreno“ koristimo za proizvode koji nemaju originalno pakovanje, koji su bili izloženi ili su ih kupci vratili, mogu imati znake uobičajenog korištenja ali mogu biti i potpuno kao novi. Svaki komad je individualan, ali uvek postoji snižena cena. Za još više informacija, kliknite ovde Otvoreni proizvodi
Kako da saznam dostupnost robe? Da li je proizvod na lageru za isporuku odmah?
Svi proizvodi na stranici imaju prikazanu dostupnost i ovde možete pronaći sledeće opcije:
Na stanju - imamo proizvod na lageru i možemo vam ga odmah poslati.
Na putu - trenutno nemamo proizvod na lageru, ali je već poručen od dobavljača i čekamo isporuku u skladište.
Na zalihama u prodavnici - proizvod je dostupan u jednoj od naših prodavnica. Možemo vam ga dostaviti gde god želite, ali vreme isporuke će biti produženo za nekoliko dana.
Kod dobavljača - trenutno nemamo proizvod na lageru, ali ako ste zainteresovani, možemo ga odmah naručiti direktno od proizvođača ili dobavljača.
Nije na stanju - trenutno nemamo proizvod, ali na osnovu porudžbine proverićemo njegovu dostupnost kod dobavljača.
Nedostupan već duže vreme - trenutno ne možemo naručiti ovaj proizvod.
Šta je digitalni proizvod, kako da ga kupim i preuzmem?
Digitalni proizvod je softver, fonoteka ili poklon kartica. Možete kupiti digitalne proizvode na mreži preko naše veb stranice. Nakon kupovine digitalnog proizvoda, dobićete e-poruku sa vezom za preuzimanje. Klikom na vezu preuzimate proizvod na vaš računar ili vas preusmerava na veb lokaciju proizvođača gde možete da aktivirate i preuzmete softver.
How can I activate the Software?
Софтвер који сте купили као дигитални производ мора бити активиран преко веб локације произвођача. Наћи ћете упутства о томе како да то урадите у е-поруци за активацију софтвера. Обично је потребно да направите налог на веб локацији произвођача и активирате софтвер на свом налогу путем дигиталне лиценце која је укључена у е-поруку.
Da li su proizvodi navedeni na sajtu potpuno novi?
Većina proizvoda na našem sajtu su potpuno novi proizvodi u originalnom pakovanju naših dobavljača. Ako se radi o neupakovanom ili, na primer, oštećenom/nekompletnom proizvodu (tzv. B-Stock), ova informacija je navedena na vidljivom mestu u opisu proizvoda. Cena takvih proizvoda je obično snižena. 
Kome da se obratim ako sam zainteresovan za popust?
Sve aktuelne cene proizvoda, uključujući popuste, dostupne su na našoj veb stranici. Ukoliko ste zainteresovani za popust pri kupovini većeg broja komada proizvoda, kontaktirajte našu korisničku podršku i mi ćemo proveriti da li je popust moguć i u kom iznosu. Pored toga, nudimo našu garanciju najniže cene, čije uslove možete pronaći ovde: https://www.muziker.com/sr/best-price 

Naručivanje

Kako mogu da iskoristim vaučer ili kod za popust?
Kod za popust možeš da primeniš u prvom koraku kreiranja porudžbine, dole u odeljku Moji popusti.
Da li mogu naručiti robu bez PDV-a?
Da, ali samo ako si obveznik PDV-a, odnosno preduzeće. Sve što treba da uradiš je da uneseš kompletne podatke za fakturisanje prilikom registracije (kupovina za firmu) i klikneš da si obveznik PDV-a.
Mogu li naručiti proizvod i telefonom?
Žao nam je, ali ne nudimo ovu opciju. Sve proizvode možete naručiti online. Ukoliko nemate iskustva sa ovim, više informacija možete pronaći ovde.
Kako se obrađuje moja porudžbina?
Čim registrujemo tvoju porudžbinu u sistemu, poslaćemo ti automatski e-mail da te obavestimo da smo je primili i evidentirali. Zatim ćemo obraditi tvoju porudžbinu i dobićeš još jedan e-mail da je porudžbina „POTVRĐENA“ i da smo upravo zajedno sklopili kupoprodajni ugovor. Ako tvoja porudžbina ima status „ISPORUKA KASNIJE“, to znači da u ovom trenutku nemamo naručeni proizvod i čekamo njegovu isporuku. U tom slučaju, od nas ćeš dobiti e-mail sa očekivanim datumom otpreme tvoje robe. Kada pripremimo porudžbinu u skladištu, njen status se menja u „OBRAĐENA“, a kada je kurir preuzme od nas, njen status se menja u „POSLATA“. Trenutni status tvoje porudžbine možeš saznati nakon što se prijaviš direktno na web stranicu . Klikni na „Moj nalog“ gde možeš pronaći sve svoje porudžbine.
Kako mogu da otkažem narudžbu?
Ovu opciju možeš pronaći direktno u pregledu porudžbine:
Ako otkažem svoju porudžbinu, kada ću dobiti nazad novac?
Ako izmeniš ili otkažeš svoju porudžbinu, mi ćemo poslati novac na tvoj račun na isti način na koji je uplata stigla nama. Kod ekspresnih plaćanja (Paypal, kartica, Apple Pay, itd.), novac će stići na tvoj račun u roku od 3 radna dana. Bankovni transfer obično traje 4-5 radnih dana. Novac uplaćujemo odmah.
Kako napisati recenziju?
Svoje iskustvo sa kupljenim proizvodom i njegovu recenziju možeš napisati direktno na stranici konkretnog proizvoda, u odeljku „Recenzije“. Možeš ih pronaći direktno ispod fotografije.
Koga mogu da kontaktiram ako sam zainteresovan za veleprodajnu saradnju?
Ako želiš da kupuješ od nas u svrhu dalje prodaje, kontaktiraj naše veleprodajno odeljenje putem e-maila: sales@gbmeurope.com
U koje zemlje se roba može naručiti?
Trenutno isporučujemo robu u 35 evropskih zemalja, listu zemalja možete pronaći na dnu naše veb stranice. Narudžbina mora biti kreirana na domenu zemlje u koju želite da pošaljete robu (izuzetak su zemlje bez sopstvenog domena, one pripadaju sajtu vvv.muziker.com). 

Plaćanje

Gde mogu da iskoristim kod za popust?
Možeš da iskoristiš kod za popust ili vaučer u prvom koraku korpe za kupovinu klikom na „Dodati kupon za popust ili takmičenje“.

Kodovi za popust kao nagrada za recenziju proizvoda šalju se u roku od 24 sata nakon slanja recenzije.

Možeš primeniti više popusta odjednom, ali neki kodovi za popust se ne mogu kombinovati.

Kod za popust se ne može dodati naknadno na već kreiranu narudžbinu.

Ako si dobio/la kod za popust za recenziju proizvoda ili poklon vaučer za kupovinu, možeš ga iskoristiti pri sledećoj narudžbini.

Poklon vaučer bez koda, izdat u showroomu, može se iskoristiti samo u tom showroomu. 



Koje načine plaćanja mogu da koristim prilikom kupovine?
Prihvatamo različite načine plaćanja. Njihovu kompletnu listu možeš pronaći ovde Načine plaćanja
Na koji način ću primiti račun za kupljenu robu?
Digitalnu fakturu u PDF formatu poslaćemo ti e-mailom, a istovremeno je možeš preuzeti u bilo kom trenutku nakon što se prijaviš na naš sajt kroz „Moj nalog“. Papirnu verziju više ne stavljamo u pakete jer želimo da se ponašamo ekološki.

Dostava

Zašto je procenjeni datum isporuke promenjen?
Prilikom obrade porudžbine može doći do situacije da slanje robe kasni. Mi ćemo te uvek putem e-maila informisati kada bi roba treba da bude isporučena.
Najčešći uzroci kašnjenja su:
Problem sa dobavljačem: sa isporukom robe kasni proizvođač
Problem u skladištu: naše kolege u skladištu ne stižu otpremiti sve porudžbine, ali mi idemo tačno po redu i uskoro ćemo poslati i tvoju porudžbinu.

Problem na stranici: naručeni proizvod je u međuvremenu rasprodat. To je naša greška. Izvinjavamo se. U tom slučaju ćemo te svakako lično kontaktirati i pokušati da dođemo do najboljeg mogućeg rešenja.
Koliko košta i koliko dugo traje dostava?
Sve informacije o dužini isporuke i ceni dostave možete pronaći ovde Dostava.
Kako mogu da pratim svoju pošiljku kada je na putu prema meni?
Čim pošaljemo tvoju porudžbinu, dobićeš od nas e-mail sa potvrdom sa linkom za praćanje pošiljke. Možeš ga pratiti i direktno na našoj web stranici. Sve što ti je potrebno je tvoja faktura ili broj porudžbine i tvoj e-mail preko kojeg se prijavljujete na Muziker. Svoj paket možeš pratiti i ovde: Praćenje pošiljke.
Možete li mi izdati i dostavnicu?
To ne radimo jer su dostavnice prošlost. Na tvojoj fakturi ćeš naći sve što ti je potrebno. Nismo mi jedini koji tako govore, tako kaže i zakon.
Moja porudžbina je poslata, ali link za praćenje paketa ne radi
Tracking broj za praćenje tvog paketa se generiše u trenutku kada je porudžbina upakovana i spremna za isporuku. Tada kurirska služba dobija podatke o pošiljci. Ali možeš pratiti njegovo kretanje tek kada kurir fizički preuzme paket od nas i utovari ga u automobil. Neke kurirske kompanije ne generišu međunarodne linije, tako da svoju pošiljku možeš pratiti samo kada stigne u lokalno skladište u vašoj zemlji. Ponekad se dešava da se link za praćenje ne ažurira svakodnevno od strane operatera, već samo u roku od 1-2 dana.
Da li će moj preveliki paket biti isporučen direktno na moju kućnu adresu?
Tvoj paket će biti dostavljen do prvih vrata ili kapije koja se mogu zatvoriti. Trenutno ne nudimo uslugu dostave u kuću ili stan.

Reklamacija i povraćaj robe

Kako mogu da kontaktiram Odeljenje za reklamacije?
Možeš kontaktirati naše Odeljenje za reklamacije putem telefona na broj: +421 2 581 017 55 ili slanjem e-maila na: claims@muziker.com. Dostupni smo svaki dan između 9:00 - 17:00.
Kako mogu podneti zahtev za reklamaciju?
Klikni na ovaj link, izaberi vrstu reklamacije i odmah započnite postupak reklamacije: link.
Koliko vremena je potrebno za rešavanje reklamacije?
Reklamacije rešavamo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana, u slučaju firmi u roku od 60 dana.
Koja su pravila za podnošenje zahteva za reklamaciju?
Ovde možeš pronaći ovde Uslovi kupovine. Detaljan postupak reklamacije možeš pročitati TU ako kupuješ kao potrošač/fizičko lice. Ako kupuješ kao firma, koristi link TU.
Koji je rok za povraćaj robe?
Možeš odustati od ugovora i vratiti robu bez navođenja razloga u roku od 14 dana od trenutka kada ti ili osoba koju si za to odredio preuzmete robu. Ovo pravo se odnosi samo na kupce našeg e-shopa i ne odnosi se na kupovinu u našim prodavnicama. Nakon ovog perioda od 14 dana, pravo da odustanu od ugovora imaju samo kupci-potrošači koji su kreirali porudžbinu kao članovi sistema lojalnosti Muziker Smile. Jedna od prednosti članstva u Muziker Smile je to što možeš odustati od ugovora i van zakonskog roka, i to čak do 30 dana od dana kada ste ti ili osoba koju si za to odredio primili robu. Ukoliko iskoristiš svoje pravo na povraćaj robe u ovom produženom roku, odnosno između 15. i 30. dana od dana isporuke robe, mi ćemo ti refundirati uplatu u vidu vaučera za sledeću kupovinu u našem e-shopu. Druga opcija za vraćanje robe (odustajanje od ugovora) nakon isteka zakonskog roka od 14 dana je kupovina naše dodatne usluge Produžen povraćaj robe. Zahvaljujući ovoj usluzi, fizičko lice može da vrati robu u bilo kom trenutku do 60 dana, a pravno lice do 30 dana. Usluga se odnosi samo na odabrane proizvode i možeš je kupiti samo zajedno sa određenom robom. Nakon vraćanja robe, mi ćemo ti vratiti uplaćeni iznos kupovine u vidu novca. Više informacija možeš pronaći u odeljku Odustajanje od ugovora.
Mogu li da odustanem od ugovora ako kupujem kao firma?
Čak i pravno lice može vratiti robu u roku od 14 dana.
Ko snosi troškove slanja vraćene robe?
Vraćanje robe u naše skladište je u potpunosti u tvojoj nadležnosti. Ovo se takođe odnosi i na troškove povezane sa tim.
Gde da pošaljem robu koju želim da vratim?
Pre nego što vratiš robu, upakuj je propisno i na spoljnom transportnom pakovanju paketa ili na nalepnici sa našom adresom napiši broj odustajanja od ugovora ili reklamacije. Zahvaljujući tome, moći ćemo brzo da identifikujemo tvoj paket kada stigne kod nas. Adresa za slanje paketa sa vraćenom robom je:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovakia.
Ali budite oprezni! Ne možemo biti odgovorni za stanje u kojem smo primili tvoj paket od prevoznika. Stoga, pre slanja, demontiraj robu do stanja u kakvom ti je stigla od nas, a samu kutiju napuni materijalom koji će zaštititi robu od oštećenja tokom transporta. Ako se, uprkos tome, nešto desi sa tvojom pošiljkom na putu do nas, odmah kontaktiraj prevoznika koji je od vas preuzeo paket i zatraži nadoknadu štete.
Mogu li da vratim bilo koju vrstu proizvoda?
Definitivno ne. Zakonom je precizno definisano koje kategorije robe se ne mogu vratiti. Na primer, ploče, softver, digitalni proizvodi, in-ear slušalice, pločice za duvačke instrumente itd. Sve ove kategorije navodimo u našim Uslovima poslovanja.
Želim da zamenim robu (npr. zbog pogrešne veličine). Kako da postupim?
Ne postoji mogućnost direktne zamena robe za drugu robu. Postoji mogućnost povrata robe u okviru odustajanja od ugovora. Potrebno je popuniti naš online formular i pratiti uputstva, koja ćemo ti poslati e-mailom. Ako si zainteresovan za drugi proizvod, moraš napraviti novu porudžbinu.
Kada ću dobiti novac za vraćenu robu?
Novac za vraćenu robu ili finansijski vaučer u istoj vrednosti šaljemo najkasnije u roku od 14 dana nakon prijema paketa i provere vraćene robe. Nakon fizičkog pregleda vraćene robe, dobićeš e-mail koji potvrđuje da je tvoja pošiljka isporučena i pregledana. Po zakonu imamo rok od 14 dana za kontrolu robe iz zahteva za odustajanje od ugovora od dana prijema robe u skladište. Svoj novac češ dobiti nazad na isti način na koji je izvršena uplata. Uz ekspresna plaćanja (Paypal, kartica, Apple Pay, itd.), novac će stići na tvoj račun u roku od 3 radna dana. Bankovni transfer obično traje 4-5 radnih dana.

Korisnički nalog

Koje su prednosti Muziker Smile? Da li se registracija plaća?
Da bi postao član Muziker Smile, potrebno je samo da se registruješ, što je besplatno. Ovde smo naveli sve prednosti Muziker Smile.
Zašto ne dobijam e-mailove?
Ako si ispravno uneo/la e-mail adresu u svoj Muziker nalog, ali ne dobijaš nikakve poruke od nas, prvo proveri SPAM i JUNK foldere u svom prijemnom sandučetu. Ako ti ni ovaj savet nije pomogao, ne oklevaj da nam se obratiš, rešićemo to zajedno.
Kako mogu da promenim svoju lozinku?
Svoju lozinku i trenutnu e-mail adresu možeš promeniti u bilo kom trenutku u svom ličnom profilu. Ako ne možeš da se setiš svoje lozinke za prijavu na stranici Muziker, možeš je resetovati pre nego što se prijaviš. U tom slučaju klikni na „zaboravljena lozinka“. Unesi e-mail koji koristiš za prijavu na svoj nalog i dobićeš link od nas gde možeš da resetuješ svoju staru lozinku i kreiraš novu.
Kako mogu da izbrišem svoj nalog?
Možeš da izbrišeš svoj nalog direktno u svom ličnom profilu.