Odaberi državu za dostavu paketa

Korpa

Tvoja korpa za kupovinu je prazna

Reklamacije

Odaberi vrstu reklamacije u skladu sa tvojim problemom sa robom. Nakon popunjavanja obrasca, na e-mail ćeš dobiti potvrdu koju ćeš odštampati i ubaciti u paket zajedno sa reklamiranim proizvodom. Kada primimo paket, moći ćemo odmah da identifikujemo šta je potrebno učuniti u vezi toga. To će uštedeti mnogo vremena.
Kupcima koji su se prijavili na svoj korisnički nalog prilikom naručivanja robe je još lakše. Prijavi se sa svojim imenom i lozinkom i pronađi robu za koju želiš otvoriti reklamaciju u prodajnom programu. Napravićeš novu reklamaciju i popuniti samo nekoliko podataka. Svi ostali će biti unapred popunjeni.

Želim napraviti reklamaciju


Svoju reklamaciju možeš otvoritii u bilo kojoj Muziker prodavnici, gde je moguće primiti reklamiranu robu, u vezi sa proizvodima koji se tamo prodaju. Druga opcija je otvoriti reklamaciju putem e-mail adrese [email protected]. Kao odgovor na tvoj zahtev, dobićeš uputstva kako da postupiš dalje. Detaljni uslovi garancije su objavljeni u postupku za podnošenje reklamacije za potrošače i postupku za podnošenje reklamacije za poduzetnike.