Odaberi državu za dostavu paketa

Korpa

Tvoja korpa za kupovinu je prazna

Uslovi garancije najpovoljnije cene:

Šta je garancija najpovoljnije cene?


- Pre kupovine: pošaljite nam link do stranice proizvoda sa povoljnijom cenom od bilo kog konkurenta i sačekajte naš odgovor. Naši operateri će vas kontaktirati i uskladiti cenu: važi za sve proizvode i sve brendove u skladu sa uslovima ove garancije. Pažnja: Bolja cena se ne može kombinovati sa kuponima za popust prilikom naručivanja.

- Nakon kupovine: u roku do 14 dana od dana kreiranja porudžbine u Muzikeru i dalje možete tražiti našu garanciju najbolje cene. Ukoliko pronađete bolju ponudu za proizvod koji ste već kupili ili je cena ovog proizvoda snižena u našoj e-prodavnici, imate pravo na kupon u vrednosti razlike između originalne i snižene cene proizvod.



Kako da tražim povoljniju cenu pre slanja porudžbine?


Da bi vam MUZIKER ponudio istu cijenu, potrebno je da::

- pronađite proizvod koji želite da kupite u našoj e-prodavnici

- kliknite na opciju „Garancija najpovoljnije cene“ koja se nalazi u donjem desnom uglu stranice proizvoda

- popunite formular sa obaveznim poljima i linkom  bolje ponude koju ste pronašli.

 

Ukoliko je ponuda u skladu sa uslovima ove garancije, naš tim će Vas kontaktirati tokom radnog dana i dobićete uputstva kako da postupite u slučaju kupovine robe po nižoj ceni.



Kako će Muziker odgovoriti na ponudu i kako da postupim ako sam zainteresovan za kupovinu robe po povoljnijoj ceni?


Ovi zahtevi će biti obrađeni u najkraćem mogućem roku, u roku od dva radna dana. Tada će vas kontaktirati naša korisnička služba, koja će vam dati uputstva kako da postupite u slučaju kupovine po povoljnijoj ceni. Ne brinite, to će biti vrlo brzo i lako, a mi ćemo biti dostupni sve vreme!



Koliko dana nakon kupovine imam pravo da tražim kupon za nadoknadu razlike u ceni?


Garancija najbolje cene može se tražiti u roku od 14 dana od kreiranja porudžbine u e-prodavnici ili showroomu.



Koliko će vremena biti potrebno da Muziker odobri moj zahtev za kupon?

Zbog 14-dnevne garancije povrata novca koju nudi MUZIKER, kupon ćemo vam poslati tek nakon tog perioda. Vaš upit će biti rešen u najkraćem mogućem roku, u roku od dva radna dana od slanja.



U kom slučaju ne mogu tražiti ovu garanciju?

- ako cena koju nudi konkurencija nije stalna cena, već samo ograničena ponuda (kao što je rasprodaja, popust ili bilo koja vrsta specijalne cene) 

- ako konkurentska ponuda dolazi od prodavca koji nije sertifikovan (u ove svrhe Muziker smatra certificiranom kongurencijom onu koja:

a) nudi ne samo kupovinu putem internet prodavnice, već i u vlastitoj fizičkoj prodavnici;

b) poseduje sertifikat najmanje jednog tela nadzora nad elektronskom trgovinom).

- ako konkurencija nema proizvod na zalihama ili odmah dostupan za isporuku

- ako Muziker nema proizvod na zalihi za e-shop

- ako konkurencija ne nudi dostavu u zemlju Muziker e-shopa u kojoj kupujete

- ako se konkurentska ponuda odnosi na robu koja je otvorena i vraćena, popravljena ili ima znakove upotrebe ili oštećenja, iz b-stock kataloga ili bilo koje drugo stanje robe, različito od nove i neotvorene robe.

- ako je zahtev podnet posle roka od 14 dana od kreiranja porudžbine

- ako je bolja cena konkurencije rezultat korištenja kupona za popust ili bilo kojih drugih kupona

Zadržavamo pravo da odbijemo zahtev za garanciju cene po sopstvenom nahođenju. Pravila kampanje se ne odnose na proizvode marke Yamaha.




OK, ova garancija se ne odnosi na snižene proizvode! Šta da radim ako sam kupio proizvod i nekoliko dana kasnije proizvod je snižen u Muzikeru?


Ako je promotivna cena ponuđena direktno u Muziker e-shopu niža, možeš zatražiti kupon za popust, koji možeš iskoristiti  pri sledećoj kupovini. Zašto ovo radimo? Zato što ti ovo daje sigurnost da čak i ako pronađeš bolju cenu nekoliko dana nakon kupovine, mi ćemo ti vratiti navedeni iznos i garantovati kupovinu po najboljoj ceni.

 

Garancija cene se ne odnosi na sniženi iznos koji proizilazi iz primene drugog kupona za popust u Muziker e-shopu. To znači da se pojedinačni kuponi za popust ne mogu kombinovati jedan sa drugim.



Koliko vremena imam da iskoristim već dobijeni kupon za popust?


Nakon što primiš kupon, imaš još 6 meseci da ga iskoristiš. Nakon ovog vremena, kupon se više neće moći koristiti, jer više neće biti aktivan.



Našao sam bolju cenu, ali ponuda je već nestala. Koje su moje opcije?


Sve što možeš da uradiš u ovom trenutku je da se nadaš da će se ponuda ponovo pojaviti. Dokaz o boljoj ceni mora da obezbedi sam kupac. Muziker nije u obavezi da pruži nikakav dokaz da pomenuta ponuda ne postoji ili da je nevažeća.



Da li ova garancija važi i za showroome?


Da, ove i sve druge pogodnosti našeg e-shopa važe i za showroome. U ovom slučaju, naše showroomi neće moći da obrađuju date zahteve za kupovinu izvršenu u našem e-shopu. Pored toga, samo registrovani kupci, vlasnici Muziker Smile kartice, moći će da koriste ovu garanciju u showroomima.



Mogu li dobiti garanciju najbolje cene čak i sa ponudama iz e-prodavnica iz drugih zemalja?


Da  možeš. Međutim, moraš unapred da se uveriš da cena konkurencije takođe uključuje lokalne poreze i troškove dostave za isporuku na tvoju adresu.