Odaberi državu za dostavu paketa

Korpa

Tvoja korpa za kupovinu je prazna

Osiguranja pošiljke

Usluga osiguranja pošiljke pokriva naknadu štete na kupljenoj robi po ubrzanom postupku u slučaju da nastupi neki od sledećih događaja:
  • oštećenje pošiljke
  • uništenje pošiljke

Transportna preduzeća su odgovorna za isporuku robe u neoštećenom stanju. U određenim slučajevima, njihova odgovornost je ograničena međunarodnim konvencijama i ne odnosi se, na primer, na oštećenje ili uništenje pošiljke kao rezultat prirodne katastrofe. U tom slučaju, obrada zahteva može potrajati nekoliko nedelja. Koristeći našu uslugu osiguranja pošiljke u gore navedenim slučajevima, kupac može da obezbedi prednost lakog, nesmetanog i ubrzanog načina obrade reklamacije i eventualne naknade štete na kupljenoj robi.

Uslovi korišćenja usluge osiguranja pošiljke

Osiguranje pošiljke pokriva oštećenje ili uništenje pošiljke u toku transporta, od momenta utovara pošiljke u prevozno sredstvo na mestu otpreme navedenom u ugovoru radi prevoza do momenta istovaranja i predaje prevezene pošiljke. primalacu ili drugom licu koje je primalac ovlastio radi prijema pošiljke. U slučaju ličnog preuzimanja pošiljke na nekom od mesta preuzimanja prodavca ili kurira, momentom predaje se smatra kada pošiljku preuzme primalac. Ako je pošiljka podeljena na pojedinačne delove za potrebe transporta, osiguranje se odnosi na svaki deo pošiljke posebno.

Usluga osiguranja pošiljke pruža kupcu prednost u ubrzavanju procesa reklamacije. Kupac ima obavezu, najkasnije u roku od 24 sata nakon prijema robe, prijavite svako oštećenje ili uništenje pošiljke Muzikeru. Podaci o oštećenju robe moraju biti dopunjeni foto dokumentacijom oštećene robe. Muziker zatim organizuje preuzimanje i povrat oštećene robe kurirskom službom (troškove snosi Muziker) i nakon preuzimanja robe odmah šalje novi komad robe kupcu. U slučaju da novi komad datog artikla trenutno nije dostupan na lageru, Muziker će kupcu ponuditi alternativni artikal kao zamenu.

Kupac potvrđuje da Muziker neće refundirati naknadu plaćenu za uslugu osiguranja pošiljke u slučaju odustajanja od ugovora. Osiguranje pošiljke se može potraživati samo u vezi sa robom koja je navedena na računu zajedno sa kupljenom uslugom osiguranja pošiljke. Korišćenje usluge se ne može potraživati za robu sa drugih faktura, drugih pošiljki, čak ni retroaktivno. Zahtjev za osiguranje pošiljke mora se uputiti na e-mail adresu claims@muziker.com.

Primer br. 1

  • Kupi outdoor naočare za 249 €.
  • Možeš kupiti i dodatnu uslugu Osiguranje pošiljke.
  • Tokom transporta od nas do tebe, paket se ošteti kao i naočare.
  • Kako si kupio uslugu Osiguranja pošiljke, čim nam se vrati oštećena roba, poslaćemo ti novi artikl, ne čekajući završetak procesa reklamacije. Ukoliko nemamo novi artikal na lageru, odmah ćeš dobiti vaučer za kupovinu nove robe.

Primer br. 2

  • Kupi štapove za pecanje u vrednosti od 129,95 €.
  • Uz to kupi i dodatnu uslugu Osiguranja pošiljke.
  • Štapovi za pecanje se polome na putu do tebe, a sve to je uzrokovano prevoznikom.
  • Ne moraš da čekaš da se izvrši ceo proces reklamacije, nakon što nam pošiljka bude vraćena, mi ćemo ti poslati novu robu ili ćete dobiti vaučer za kupovinu ako više nemamo taj model na lageru .

Kako to uraditi?

  • 1

    Izaberi uslugu

    Prilikom kupovine označi uslugu osiguranja pošiljke u korpi.

  • 2

    Aktiviraj uslugu

    Usluga osiguranja pošiljke će biti aktivna odmah nakon uplate. Cena u korpi se automatski uvećava za vrednost dodatne usluge.

  • 3

    Zatraži izvršenje usluge

    U slučaju potraživanja od osiguranja, sve što treba da uradiš je da pošalješ e-mail na reklamacie@muziker.sk i dostaviš račun sa kupljenom uslugom.

FAQ


Koliko dana moram da prijavim oštećenu pošiljku?
Oštećenu pošiljku možeš prijaviti u roku od 14 dana od isporuke robe. Međutim, za ubrzani način rešavanja, preporučujemo da nas kontaktiraš u roku od 3 dana od prijema pošiljke.

Da li moram ponovo da platim dostavu?
Ne, dostava je naravno o našem trošku. Imate je osiguranu, tako da nećete morati ponovo da plaćate.

Šta ako novi proizvod više nije na zalihama?
Dogovorićemo se o alternativnom rešenju, a ako se ne slažeš, mi ćemo ti vratiti novac.

Gde da prijavim oštećenje pošiljke?
Možeš pozvati našu korisničku podršku, nam poslati e-mail ili nas kontaktirati putem chata.