Odaberi državu za dostavu paketa

Korpa

Tvoja korpa za kupovinu je prazna

Neposredna zamena

Čak i najbolji proizvod se ponekad može pokvariti, čak i najbolji brend ima nekoliko reklamacija.

Ne čekaj 30 dana na popravku

Uz dodatnu uslugu „zamena odmah“, više ne moraš da čekaš na popravku i obradu tvog zahteva za reklamaciju u zakonskom roku. Ukoliko primimo tvoju reklamaciju a roba koju reklamiraš je dostupna u našem skladištu, odmah ćemo zameniti stari artikal za novi. Ukoliko novi proizvod nije na stanju u našem skladištu, odmah dobijaš kupon koji možeš iskoristiti za kupovinu novog proizvoda iste vrednosti. Ne gubi vreme na čekanje i odmah uživaj u svim kupljenim proizvodima.

Pod zamenom odmah, podrzumevamo najveću brzinu kako bi reč "odmah" ispunjavala svoje značenje. Mi ćemo se pobrinuti da zamena protekne nesmetano i u najkraćem mogućem roku, jer nam je tvoje zadovoljstvo zaista na prvom mestu.

Više informacija i detalja o ovoj usluzi možeš pronaći u našim uslovima poslovanja ili nas kontaktiraj preko korisničke podrške.

Primer br. 1

  • Klavir kupiš za 425 €.
  • Uz to, dodatno kupiš uslugu Zamena odmah
  • Tvoj klavir se pokvari u garantnom roku.
  • Klavir pošalješ nama na reklamaciju a mi ti odmah pošaljemo novi komad.

Primer br. 2

  • Monitor kupiš za 213,98 €.
  • Uz to, dodatno kupiš uslugu Zamena odmah.
  • Monitor prestane da radi u garantnom roku.
  • Pošalješ ga na reklamaciju, ali mi nemamo novi komad na lageru. Odmah ćemo ti poslati vaučer za kupovinu nove robe u punom iznosu od 213,98 €.

Kako to uraditi?

  • 1

    Izaberi uslugu

    Pri kupovini obeleži uslugu Zamena odmah u korpi. To možeš učiniti i za nekoliko proizvoda u jednoj kupovini.

  • 2

    Aktiviraj uslugu

    Usluga Zamena odmah će biti aktivna odmah nakon uplate. Cena u korpi se automatski uvećava za vrednost dodatne usluge.

  • 3

    Zatraži izvršenje usluge

    Za prijavu usluge Trenutna zamena, samo podnesi zahtev i pošalji fakturu. Zamenićemo ti robu čekanja.

FAQ


Šta ako artikal koji želim da zamenim više nije dostupan?
Ako nemamo na lageru tačan proizvod koji želiš da zameniš za novi komad, obradićemo tvoj zahtev kao standardnu reklamaciju. Istovremeno ćemo ti refundirati kupljenu uslugu Zamena odmah.

Da li ću dobiti novi komad čak i ako je proizvod mehanički oštećen?
Nažalost ne. Ako je proizvod mehanički oštećen, ne može se zameniti za novi komad.

Može li se zamena odmah kupiti dodatno?
Da, ovu uslugu možete kupiti dodatno, u roku od 14 dana od kupovine robe.